Pravilnik

od dana


1. Ugovorne strane

Vlasnik Internet trgovine INTERBEDS: BMS GROUP, Slawomir Pegza
Sjedište: 98 - 400 Wieruszow, ul. Broniewskiego 18; POLJSKA
Europski Porezni Broj (NIP) PL619-181-93-51
OIB: 05575217850

Narudžbe mogu slati fizičke osobe, pravne osobe te organizacijske jedinice bez pravne osobnosti.

2. Uvodne odredbe

Trgovina INTERBEDS pruža usluge putem svoje internet stranice www.interbeds.hr
Trgovina se bavi prodajom namještaja i opreme za unutarnje uređenje kuće.
Sve cijene su izražene u Hrvatskim kunama (HRK) i uključuju PDV.
Naručivanjem iz naše trgovine prihvaćate i njezin pravilnik.

3. Narudžba

Sadržaj web trgovine nije trgovačka ponuda prema članku 543 Kodeksu  Cywilnego, već samo poziv za sastavljanje ponuda prema članku 71 navedenog poljskog zakona..
Stoga se narudžba u INTERBEDS ne smatra krajnjim pristankom ugovornih strana do krajnjeg ugovora te nije obvezujuća za nijednu stranu.
Narudžbe u našoj trgovini mogu se izvršiti direktno na našoj web stranici 0-24h tijekom cijele godine.

Nakon izvršene narudžbe kupac dobiva dvije e-mail poruke:
-automatski generiranu poruku, koja potvrđuje registraciju narudžbe u serveru trgovine
-e-mail poruku u kojoj trgovina precizira detalje realizacije narudžbe te uvjete dostave.
Ponuda transakcije predstavljena kupcu u toj poruci, važeća je za trgovinu u razdoblju od jednog tjedna.

Uplata novca na bankovni račun trgovine za naručene proizvode označava da je ugovorna strana prihvatila uvjete transakcije poslane u e-mail poruci te da kupac pristaje na kupoprodajni ugovor.

U slučaju eventualnih nejasnoća i dodatnih pitanja u vezi transakcije, postoji mogućnost dodatnog kontaktiranja telefonskim putem ili preko e-pošte.

Trgovina ima pravo otkazati narudžbu ukoliko su podaci koje je kupac dostavio netočni, nepotpuni ili postoje greške u formularu.
 
Zbog različitih performansi monitora, grafičke kartice ili zbog rasvjete u kojima je slika proizvoda napravljena, boje namještaja te naljepnice na njemu mogu se minimalno razlikovati od stvarnih boja.

4. Rok realizacije narudžbe

Trgovina zadržava pravo na rok dostave od 15 radnih dana.
Realizacija narudžbe počinje tek nakon proknjižene uplate.
Rok realizacije narudžbe podrazumijeva vrijeme od početka procedure, koju pokreće trgovina, do završetka svih koraka narudžbe i pripreme robe za pošiljku.
Računaju se samo radni dani.
Uvjet za slanje robe je uplaćen čitav iznos za željenu narudžbu te ugovoreni datum pošiljke robe.
Narudžba proizvoda sa različitim datumima pošiljke šalje se nakon prikupljanja svih dijelova narudžbe.
Trgovina zadržava pravo na produženje roka za isporuku narudžbe te pravo storniranja narudžbe zbog razloga koji ne ovise o trgovini.
Trgovina se obvezuje informirati kupca o svim promjenama u narudžbi.
U slučaju storniranja narudžbe od strane trgovine, cijeli iznos će biti vraćena na račun kupca.
U slučaju velike količine narudžbi trgovina zadržava pravo mogućeg produljenja roka isporuke.

5. Načini plaćanja

Plaćanje je moguće gotovinom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom.
Kupac plaća cjelokupan iznos na bankovni račun trgovine.
Prilikom plaćanja putem internet bankarstva, na Vašu e-mail adresu
primit ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući i broj računa za uplatu.
Po zaprimljenoj uplati na Vašu e-mail adresu primit ćete informaciju s potvrdom kupovine nakon čega trgovina isporučuje plaćene proizvode.
Svaka realizirana narudžba potvrđena je računom ili fiskalnim računom (fakturom).
Računi se dostavljaju uz naručene proizvode na adresu navedenu u ispunjenom formularu.
Ukoliko kupac zahtjeva fiskalni račun R1 umjesto običnog računa, dužan je to navesti u formularu zajedno s potrebnim podacima.

Sve uplate se vrše na račun tvrtke:

BMS GROUP, Slawomir Pegza, 98 - 400 Wieruszow, ul. Broniewskiego 18; POLJSKA

Zagrebačka Banka
HR6323600001102523837

6. Trošak dostave

O troškovima dostave kupac će biti informiran putem e-maila koji mu trgovina šalje nakon narudžbe.
Kupac je dužan odlučiti pristaje li na kupoprodajni ugovor nakon primitka informacija o troškovima dostave.
Trošak dostave je istaknut u ponudi INTERBEDS.
Naručeni proizvodi isporučuju se putem dostavne službe.
Rok isporuke dogovora se s kupcem nakon prikupljanja svih komponenti narudžbe.
Po želji kupca narudžba se može izvršiti u nekoliko pošiljaka što iziskuje dodatne troškove dostave.
Misli se na: ako je poručen 1 krevet, pa kupac želi još dodatno npr. 1 ladicu, ona se mora slati odvojedno, naknadno, pri čemu se ta dodatna pošiljka dodatno i plaća.

Namještaj se isporučuje u paketima i pripremljen je za jednostavnu montažu.
Trošak dostave ne uključuje unošenje namještaja u stambeni objekt niti montažu.
Dostavljač nije obavezan unositi naručene proizvode u stambeni objekt.
Pošiljke se isporučuju u vremenu od 9.00 - 16.00 sati.
Dostavna služba vrši isporuku na željenu adresu.
Kupac je dužan raspakirati pošiljku u prisutnosti dostavljača ukoliko dostavljena pošiljka ima vidnih vanjskih oštećenja.
Kupac je dužan ispuniti obrazac za prijavu štete bez obzira na stanje pošiljke.
Kupac postaje vlasnik robe u trenutku kada potpiše obrazac za preuzimanje pošiljke.
U tom trenutku na kupca prelazi rizik vlasništva i korištenja robe.

7. Zaštita osobnih podataka

Registracija je obavezna za naručivanje proizvoda iz INTERBEDS ponude.
Pri registraciji korisnik je dužan ispuniti svoje osobne i kontakt podatke.
Zakonska odgovornost obvezuje korisnika na točnost podataka.
Korisnik registracijom prihvaća navedena pravila, čime BMS – GROUP Slawomir Pegza, vlasnik INTERBEDS-a, stječe pravo na uporabu i obradu navedenih podataka u svrhu djelovanja sustava te za slanje elektroničke pošte.
INTERBEDS se obvezuje da će dobivene podatke koristiti samo u svrhu uspješne realizacije narudžbi .
Zaštita osobnih podataka zajamčena je zakonom - "Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 133, poz. 883)"
Sukladno navedenom Zakonu o zaštiti osobnih podataka, INTERBEDS se obvezuje da će trajno štititi osobne podatke kupaca.
Osobni podaci kupaca biti će korišteni isključivo u svrhu uspješne realizacije narudžbe i za potrebnu komunikaciju.
Podaci o korisniku neće se prosljeđivati, niti davati na uvid ili korištenje neovlaštenim osobama.
Registrirani korisnici imaju pravo na uvid i modifikaciju svojih osobnih podataka.

8. Reklamacije, zamjena, povrat novca

Garancija na naše proizvode - dvije godine.

Vezano uz promjene propisa o Internetskoj prodaji ističemo nekoliko bitnih informacija o zamjeni proizvoda u pravilniku INTERBEDS.

Adresa trgovine
BMS GROUP
ul. Broniewskiego 18
98-400 Wieruszow
POLJSKA

Adresa za reklamaciju
BMS GROUP
Zgorzelec 26
63-630 Rychtal
POLJSKA


Postupak reklamacije:

1. Kupac ima pravo na reklamaciju zaprimljene robe.
Kupac je dužan poslati zahtjev za reklamaciju putem pošte na navedenu adresu za reklamacije ili putem e-maila na adresu prodaja@interbeds.pl.

Pravilan zahtjev za reklamaciju uključuje:
-Ime, prezime, adresu, e-mail kupca
-Datum ugovora kojim se stječe pravo na reklamaciju
-Predmet reklamacije i zahtjev kupca 
-Razlozi i temelj reklamacije.
-Slika oštećenja ili predmeta reklamacije

2. U slučaju potrebe za dopunom podataka, INTERBEDS obavještava kupca o potrebnim podacima.

3. INTERBEDS zadržava pravo razmatranja reklamacije u roku od 14 dana od datuma primitka pravilno ispunjenog zahtjeva o otkazivanju ugovora.

4. INTERBEDS je dužan odgovoriti kupcu na njegov zahtjev slanjem obavijesti na navedenu kućnu adresu ili slanjem e-mail poruke.

Kupac ima pravo odustati od ugovora:

Zakupljenu robu kupac ima pravo vratiti u roku od 14 dana od dana preuzimanja.
U tom slučaju INTERBEDS se obvezuje vratiti cijelokupan iznos kupcu
Ukoliko se kupac odluči na reklamaciju proizvoda, je dužan obavijestiti INTERBEDS putem e-maila prodaja@interbeds.pl
Kupac može koristiti primjerak obrasca za odustajanje od ugovora.

BMS GROUP
Zgorzelec 26
63-630 Rychtal

Primjerak obrasca za odustajanje od ugovora 
(koristi se samo ukoliko se želi odustati od ugovora)

[Adresa trgovine]
Ja [Ime, prezime Kupca] ovim izjavljujem/izjavljujemo (*) da odustajem/odustajemo (*) od svojeg ugovora o kupovini sljedeće robe: [naziv zakupljene robe], iz ponude INTERBEDS.HR [kod].
Datum sklapanja ugovora [datum], datum primitka robe [datum]
Ime i Prezime: [ime i prezime kupca]
Login na WWW.INTERBEDS.HR: [korisnički login kupca]
Adresa: [adresa kupca]
Datum: [datum odstupanja od ugovora]
Potpis: [samo kada se obrazac šalje putem pošte]

Kupac vraća robu na svoj trošak

Pravo odstupanja od ugovora u trgovini INTERBEDS ne vrijedi za ugovore:

- ugovore u kojima su proizvodi, koje je kupac zaprimio i montirao, bili neoštećeni te nisu imali nedostatke koje prodavač u postupku reklamacije može promijeniti;.
- usluge koje je napravio prodavač po želji kupca, i o kojima je kupac na vrijeme informiran da odustajanjem od ugovora gubi pravo na povratak proizvoda;
- ugovore u kojima su proizvodi dostavljeni u zapečaćenoj pošiljci i koje se poslije otvaranja ne može vratiti radi zdravstvene zaštite i higijene - ukoliko je paket bio otvoren nakon dostave;
- ugovore u kojima su proizvodi, zbog svoje specifikacije, nakon montiranja nerazdvojivo spojeni sa drugim predmetima;
- ugovore u kojima prodavač ne obavlja navedene usluge koje traži kupac, ili ne dobavlja dodatne proizvode ili zamjenske dijelove koji služe za popravak ili restauriranje,

Pravo odstupanja od ugovora u trgovini INTERBEDS vrijedi za;
-ugovore u kojima prodavač nije dostavio proizvode bez nedostataka.
ugovore u kojima prodavač nije dostavio proizvode bez tehničkih nedostataka i oštećenja (izuzetak je ponuda u kojoj su oštećenja navedena)
Ukoliko kupac nije zadovoljan navedenim pravilima, želimo naglasiti da postoji mogućnost korištenja izvansudskih načina razmatranja reklamacije te traženja nadoknade pred Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.
Informacije o načinu pristupa te proceduri za navedenu sudsku arbitražu možete naći na: http://www.uokik.gov.pl polje "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan provjeriti proizvode od mogućih oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno prijaviti svaku pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Kupac ne može vratiti robu koja je korištena.

Uvjet za reklamacijski postupak: Poslata slika oštećenih dijelova.

9.Završne odredbe

Mogući sporovi i neslaganja nastala u vezi transakcije rješavaju se na Nadležnom sudu u županiji u kojoj je registrirana trgovina.
Svi predmeti neregulirani obavezujućim pravilnikom rješavaju se prema poljskom zakonu "Kodeks Cywilny".
Trgovina INTERBEDS zadržava pravo na promjene u pravilniku.
Svaka promjena pravilnika će biti objavljena na Internet stranici trgovine.
rgovina INTERBEDS zadržava pravo na moguće pogreške na web stranici.